woensdag 17 maart 2010

4 opmerkingen:

  1. L.S.

    In de stamboom van Van Kerkhof komt Franciscus Lambertus (van Kerkhof) voor, geboren te Leeuwen op 16 juli 1893. Deze Franciscus Lambertus verwekte in 1947 een zoon bij een meisje van 19, die hij vernoemd heeft naar zijn vader (Theodorus) en moeder (Petronella c.q. Peter), maar die nooit zijn achternaam kreeg of zelfs maar op de geboorteakte vermeldde.Die zoon (inmiddels 62) heeft nooit iets afgeweten van zijn biologische vader. De gebruikelijke zwijgcultuur, leuterverhalen e.d, maar uiteindelijk wel een naam, geboortedatum en -plaats.Kunt u misschien iets boven water halen over een overlijdensdatum, huwelijk of zoiets?

    Vriendelijke groet.

    B.Jonker-Voort email: voortb@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedendag, kent u toevallig ook een dirk (theodorus) uijlenbroek geboren rond 1760 in munsterland

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Berdina, ik kwam op je blog doordat ik bezig was info te zoeken over mijn opa A. J. F. Benz, geboren 1899 te Breda. Zijn zoon, mijn oom Carl Benz heeft ook veel voorouderonderzoek gedaan. Veel van wat ik in het blog lees komt overeen met zijn onderzoeksgegevens.
    Mijn opa was getrouwd met Maartje Prior, geb. 1900 te Amsterdam. De gegevens van de kinderen kloppen niet helemaal. Johanna Benz (mijn moeder) is geboren 2 juli 1929 te Soest (dus niet A'dam). Albert Johan (niet dubbel 'n!) Felix is geboren in A'dam op 24 juni 1930 en het derde kind is Carl Eduard Benz, geboren 24 november 1934 te Haarlem.
    Via mijn oom Carl, die nu helaas dementerend is, heb ik nog heel veel gegevens over de familie Benz. Als je geïnteresseerd bent draag ik dat graag over.
    Met vriendelijke groet, (mw) Jonne Misset

    BeantwoordenVerwijderen